Taakomschrijving Websitebeheer

Werkzaamheden van Websitebeheer

De websitebeheerder neemt op verzoek van het bestuur deel aan de bestuursvergadering en heeft nauw contact met de Programmacommissie en de Technische commissie.

Hij/zij:

Rapporteert aan de secretaris.

Bouwt en beheert de opzet van de website van de vereniging.

Houdt contact met de provider (WebReus).

Informeert de Penningmeester over uitstaande facturen.

Registreert toegangscodes tot het beheerdersdeel van de website.

Houdt mede de website up-to-date aan de hand van de verkregen informatie van het bestuur (o.a. Programmacommissie, Secretaris en Technische Commissie, Archiefbeheer).

Registreert (a.d.h.v. de opgave van de ledenadministratie) gegevens van de leden, kent hen toegangscodes toe (voor het besloten deel van de website).

Maakt e-mailadressen aan voor generieke functies (secretariaat, redactie, webadmin)

Maakt instructies over het gebruik van (delen van) de website.

Maakt een handleiding over het onderhoud van de website voor beheerders.